Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Breda, Nederland van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Breda, Nederland van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: Michaël.

06 Juli 2011 | Nederland, Breda

Zo ik ga binnenkort weer naar de Verenigde Staten, dus tijd om weer eens nieuw leven in deze geweldig informatieve blog te schoppen! Deze keer niet voor een uitwisseling in Tennessee en wat gefiets in Californie, maar in plaats daarvan ga ik een LL.M in ‘U.S. Legal Studies’ volgen aan de University of Connecticut. Je moet toch wat doen om het werken nog een jaartje uit te kunnen stellen…

Ik heb eergisteren mijn ticket geboekt, zoals jullie van mij gewend zijn weer lekker tijdig, en ik vertrek nu dus definitief op 31 juli! Omdat jullie mij allemaal gigantisch gaan missen en natuurlijk niets liever willen dan op de hoogte blijven van mijn strapatsen ben ik van plan om jullie via deze weg wederom geregeld op de hoogte te houden. Aangezien ik een lamzak ben heb ik gewoon mijn adresboek geïmporteerd, dus mocht je om wat voor schrale reden dan ook daar in verzeild zijn geraakt maar niets meer met me te maken willen hebben, dan moet je je vooral vrij voelen om op de link te klikken die ervoor zorgt dat je niet langer meer op de hoogte wordt gehouden van nieuwe updates. Je weet alleen niet wat je mist dan!

Verder zal ik proberen om deze keer vaker updates te schrijven, in plaats van jullie weken-/maandenlang in spanning te houden en een muisarm te bezorgen vanwege het continue ge-F5 van deze pagina.

Tot slot, voor de mensen die mijn literaire meesterwerkjes van mijn vorige Amerika-trip nog eens willen nalezen, dat kan hier: http://michaelgaatloosindevs.waarbenjij.nu/?page=traveldetails&intTravelId=169904 (Of kijk gewoon in de kolom links (onder mijn foto) en klik bij het kopje ‘mijn andere reizen’ op ‘mijn eerste reis’).

Dit was het voor nu, tegen de tijd dat ik daadwerkelijk iets interessants heb te melden zullen jullie het wel merken! Foto’s zet ik trouwens hier niet op, die gooi ik gewoon op mijn Facebook.

• 06 Juli 2011 - 17:37

Wouter Boot:

Ouwe langstudeerder! Mooi weer een Amerika avontuur :) Heb me net tijdens het eten weer lekker zitten irriteren aan al dat overdreven Amerikaanse gedoe op tv :D Maar jij kan er dus geen genoeg van krijgen haha. Veel succes en plezier!

• 06 Juli 2011 - 18:00

Annelies:

Noooo don't leave us! :( ;)
    Maarrr wel leuk dat je dit weer gaat bijhouden... ik ben benieuwd! :)

• 06 Juli 2011 - 19:09

Guido:

Mooi dat je ook dit blog gewoon weer afstoft! Schitterend.
    We moeten nog wel bier drinken voor je vertrek! Kom je naar de vierdaagse? Of een keer ouderwets in Breda?

• 08 Juli 2011 - 08:17

Paul:

Hebben ze er ook illegale studies?