Tijd voor een update! - Reisverslag uit Hartford, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu Tijd voor een update! - Reisverslag uit Hartford, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu

Tijd voor een update!

Door: Michaël.

Blijf op de hoogte en volg

25 Februari 2012 | Verenigde Staten, Hartford

Eindelijk heb ik weer eens tijd om een nieuwe update neer te kalken, dus dan moet daar natuurlijk ook maar gelijk gebruik van worden gemaakt! Desalniettemin ga ik het proberen kort, maar krachtig te houden.

Allereerst dat I.S.I.P-gebeuren waar ik afgelopen post zo mans over liep te praten…dat ging allemaal best goed eigenlijk, al is het wel intensief om 6 gesprekken op een dag te hebben. Gelukkig was de eindconclusie wel dat ik blijkbaar niet de enige ben die denkt dat er bepaalde high-potentialle capaciteiten in mij schuilen, want ik had later wat positieve berichten ontvangen en zelfs een uitnodiging om nog even langs te komen bij het New Yorkse departement van een van de kantoren om wat nader kennis te maken.

Omdat ik toch weer in New York moest zijn voor dat vervolggesprek besloten Pierre&co om mij daar te vergezellen, en hebben we er maar gelijk een weekend van gemaakt. Weekend in New York is altijd goed natuurlijk, dus daar hoef ik verder weinig woorden aan te besteden…al was het wel de moeite waar d om te vermelden dat we een van de dagen wel rond de 150 ‘blocks’ hebben gelopen…en eenieder die enigszins bekend is met New York zal wel weten dat dat best een teringeind is…

Na Sinterklaas moest ik natuurlijk ook het tweede belangrijke stuk Nederlandse cultuurgoed verspreiden onder deze onwetende Amerikanen. Dat is natuurlijk Carnaval, vandaar dat ik heb geholpen een Carnavalsfeest te organiseren en ondanks dat het niet verplicht was kwamen veel van de internationalen en Amerikanen toch verkleed! Dus dat werd uiteindelijk dolle pret natuurlijk! Dit was dus een mooie herkansing van Halloween, aangezien toen die gare sneeuwstorm roet in het eten gooide…

Morgen staat er een skitrip op de planning, dus dat gaat leuk worden…al hoop ik dat ik niet onder een lawine bedolven raak, want dat is blijkbaar nogal hip om te doen op het moment bij jullie in Nederland. Mochten al mijn ledematen nog intact zijn dan zal ik snel weer een nieuwe update de deur uit doen…want Spring Break komt er aan, dus ik ga weer wat reizen dan! Nu is het niet een waanzinnig wilde Spring Break zoals ik twee jaar geleden had in Panama City Beach, aangezien ik natuurlijk de perfecte vriend moet uithangen en dus met Emily in Tennessee zal zijn. Veel meer reizen zit er niet in, omdat zij pas een week of twee later vakantie heeft en dan naar mij in het Noorden komt. Desalniettemin zal dit alles zeker wel weer voldoende stof opleveren voor een nieuwe blogpost…dus check je e-mail dagelijks maar een keer of 15!

  • 25 Februari 2012 - 14:59

    Jochem:

    Ha Mich,
    Goed bezig daar! Fijn dat je je hoge potentie ook inzet voor echt belangrijke doelen als Carnaval ;)
    Wees inderdaad maar voorzichtig op de pistes. Al die lawines tegenwoordig... Break a leg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hartford

America part II

Recente Reisverslagen:

11 April 2012

Komt-ie dan, Komt-ie dan he!

25 Februari 2012

Tijd voor een update!

10 Januari 2012

One semester down, one to go!

17 December 2011

Mijn laatste post van 2011!!!

02 November 2011

Stilte na de storm...

Actief sinds 06 Dec. 2008
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 30935

Voorgaande reizen:

31 Juli 2011 - 15 Juli 2012

America part II

24 December 2008 - 05 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: