Jawohl, wieder ein update... - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu Jawohl, wieder ein update... - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu

Jawohl, wieder ein update...

Door: Michaël.

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2009 | Verenigde Staten, Knoxville

Hey mensen,

Aangezien zowel Wouter als Lonneke alweer een update hebben geplaatst kon ik natuurlijk niet achterblijven...dus hier is hij dan weer: de door eenieder langverwachte update die jullie leven weer voor een paar minuten zin geeft… Niet zo lang deze keer omdat ik natuurlijk langzaamaan begin in te burgeren dus er zijn steeds minder dingen die een dusdanige indruk maken dat ze noemenswaardig genoeg zijn om jullie mee lastig te vallen.

Zodra ik tegen jullie vertelde dat ik naar Tennessee ging waren er twee soorten reacties: 1) “Waarom zou je daar nou weer in godsnaam heen gaan?” en 2) “Haha, ga je de redneck uithangen?” . Nou zou ik Knoxville zeker niet aanraden als toeristische trekpleister, maar als student is het hier heel goed uit te houden (zoals jullie al hebben kunnen opmaken uit mijn vorige updates ;-)).

Alleen het redneck-gehalte viel me een beetje tegen, als je in Tennessee bent wil je natuurlijk ook wel ff dat belangrijke aspect van de Amerikaanse cultuur meekrijgen. Maar niets van dat alles…geen cowboylaarzen, cowboyhoeden en “howdy y’alls”. Daar moest natuurlijk verandering in komen….

Vandaar dat we gisteravond met een groep naar een echte redneck-bar zijn gegaan en ik kan je vertellen: dat is een hele belevenis ;-) Na 1.5 uur tevergeefs gewacht te hebben op een taxi was een huisgenoot van een van ons zo vriendelijk om ons naar “Cotton-eyed Joe’s” te brengen (wat toch al snel een 30km verderop lag). Daar aangekomen was er echt een reusachtig cafe in the middle of nowhere. Aan de buitenkant was het niet zo heel veel bijzonders, maar binnen was het echt geniaal… Alle vooroordelen werden daar bevestigd: lassowerpen, linedancen, non-stop countrymuziek en zelfs een mechanische stier. Natuurlijk moesten Wouter en ik dat linedancen even uitproberen en dat is nog best lastig :-P Ook de stier moest natuurlijk bereden worden (en nee, er gaan geen foute woordgrapjes hierover gemaakt worden), waar ik als een echte cowboy me zelfs op de snelste stand in het zadel wist te houden, ondanks dat mijn ballen gevoelige klappen kregen te verwerken :-P

Foto’s worden dit weekend geplaatst aangezien ik mijn camera vergeten was en Wouter die dus ff moet toesturen ;-)
En aangezien ik Parkinson heb en daardoor mijn camera nooit stil kan houden jat ik wederom een paar filmpjes van Wouter, dus kudoos voor hem. Sowieso kan ik jullie allemaal aanraden om ook zijn blog te checken (staat onder “mijn reisvrienden”). Want waar mijn verhalen meestal wat onsamenhangend geneuzel zijn, zit er bij hem wat meer structuur in ;-)

Dit is een mooie samenvatting van de basketbalwestrijd: http://www.youtube.com/watch?v=q79ZmKG2LTI

Dit is van die redneck-bar: http://www.youtube.com/watch?v=3DdRqtJuFyU (zet vooral je geluid goed hard aan ;-))

Verder had ik hier laatst een Rocky-top geplaatst, maar dat was alleen de instrumentale versie. Dat is natuurlijk een beetje schraal, dus hier een filmpje/liedje dat zeer de moeite waard is en dus verplicht kijkvoer is voor jullie allemaal: http://www.youtube.com/watch?v=c3Ku97TZeOg

  • 23 Januari 2009 - 21:29

    Therris:

    Is het zo verrassend dan dat jij het goed doet op een zadel?

  • 23 Januari 2009 - 21:41

    Lonneke:

    Deze keer zeer snel die update! Goed bezig ;)Ben benieuwd naar de gegarandeerde lachwekkende foto's! En de Michael-acties vallen me nog mee...of hou je die achter? ;)

  • 23 Januari 2009 - 22:28

    Wou T:

    Filmpjes stelert! Haha, maakt niet uit hoor ;) Maar wel een prachtige avond gisteren in de countryclub ja hahaha. Moeten nog een keer terug als het vollebak is!

  • 24 Januari 2009 - 07:14

    Knecht:

    bereed jij de stier, of andersom? :P

  • 24 Januari 2009 - 11:51

    Alessandro:

    Vette shit, michael! maaaaar MEER FOTO'S ONLINE! :D

  • 24 Januari 2009 - 15:29

    :

    Ow Aalders...lulhannes...dat soort ongein probeerde ik nou net te voorkomen ;-)

    Ga jij nou maar lekker een paar uur in de vrieskou trainen :-P

  • 24 Januari 2009 - 20:32

    Laurens:

    Mooi dat je al die dingen opzoekt en beschrijft die zo bij jou passen :) Ten minste, zoals ik je ken... En... ik ken je :)

    Hop hop hop, Mich in galop. Zo lijkt het echt, je bent volgens mij echt nice op dr'aa'f in the US of A. Enjoy! :D

  • 28 Januari 2009 - 16:19

    Annelies:

    Idd nog niet veel typische Michaël-acties, haha... ;) Maar wel mooie verhalen weer! Nu nog foto's van jou in de redneck-bar! :D Zo'n basketbalwedstrijd lijkt me ook echt vet om mee te maken!

  • 01 Februari 2009 - 20:40

    Pa:

    Veel plezier in the valley of the sun, vanuit een ijzig West-Europa.Wat voor fiets heb je op dit moment?
    Al the Smokey Mountain op gefietst?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Knoxville

Actief sinds 06 Dec. 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 30993

Voorgaande reizen:

31 Juli 2011 - 15 Juli 2012

America part II

24 December 2008 - 05 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: