Check die tantoelauwe picca's gek! - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu Check die tantoelauwe picca's gek! - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu

Check die tantoelauwe picca's gek!

Door: Michaël.

Blijf op de hoogte en volg

15 Januari 2009 | Verenigde Staten, Knoxville

Bij deze dus de foto's die ik er al een tijdje geleden op wou zetten.
Voor de lamzakken onder jullie nog ff de links:

New York aanvulling: http://picasaweb.google.com/michaelvaneerd/NewYork#

Tennessee: http://picasaweb.google.com/michaelvaneerd/Tennessee#

Maar als goedmakertje voor het wachten heb ik niet alleen foto's maar ook nog een van Wouter gejat filmpje van de ball-drop. Mijn filmpje zoog namelijk te erg, maar die van hem was wel goed: http://www.youtube.com/watch?v=gn7M5JDO560

En als ik toch filmpjes aan het dumpen ben: Helaas kan ik hier persoonlijk niet bij zijn omdat het Football-semester vorig semester was, maar dit geeft wel goed de school-spirit aan. Verder is het wel leuk om het "Brabant" van Tennessee te horen "Rocky Top" heet dat... http://www.youtube.com/watch?v=WaTbniMUr8k

Verder gaat het hier nog steeds zijn gangetje...heb eindelijk een fiets kunnen bemachtigen en dus wat kilometers weg kunnen malen en buiten dat is het hard aan de studie (jaja, jullie kennen me straks niet meer terug...) en hard aan het jus d'orange zuipen...verder staat er nog een tripje naar Florida op het programma. Wanneer is nog niet helemaal zeker, maar al vaststaat dat we binnen nu en niet al te lange tijd met een aantal internationalen daar de boel onveilig gaan maken...kost maar 80 euro voor een retour namelijk :-P

Ik eis trouwens wel dat er hier wat meer gespammed wordt, want het is maar een beetje een dooie boel hier...daar zit ik natuurlijk niet al die lulverhalen voor te verzinnen he ;-)

  • 15 Januari 2009 - 07:47

    Evert:

    Vette shit man.

    Dat vrouwtje dat naast jullie stond tijdens nieuwjaar klinkt trouwens wel alsof ze helemaal aan het flippen is.

  • 15 Januari 2009 - 08:29

    Dominique:

    Je schrijft zeker niet voor niets! Je verhalen worden hier dagelijks bijgehouden! Super ook je foto's. Dus: je bent verzekerd van de nodige "hits"! Mooi ook de "Rocky Top": heerlijk Amerikaans: hier krijg je dit enthousiasme voor zo'n muziekband nog niet met carnaval (de "Taptoe Breda" was daar nooit ter ziele gegaan!}.
    Ik probeer met David of ik je foto's opslaan, zodat ze zeker bewaard blijven. Tips welkom.
    Dus: keep it coming!

  • 15 Januari 2009 - 08:53

    Knecht:

    heel trouw lees ik elke dag je bral verhalen en reply ik je bijna altijd! Als jij mij dan via facebook negeert.. sja... tsss

  • 15 Januari 2009 - 10:10

    Jasper:

    Toffe verhalen man! Het wordt echt wel gelezen, alleen zijn sommigen een beetje te lui om op elk bericht te reageren (zoals ik :P ) ;)

    Echt tof trouwens zo'n basketbalwedstrijd bijwonen, lijkt me ook wel wat!

    De woonkamer mag nog wel wat gepimpt worden trouwens.. :P

    Later!

  • 15 Januari 2009 - 10:18

    Maarten:

    Ha Rasmussen,

    Je gaat wel goed uit je pannetje he ;). Het is je gegund.

    Fiets ze, en geniet ervan!

    Ajuus he

  • 15 Januari 2009 - 10:33

    Therris:

    Ik ben nog zo gek om het allemaal te lezen ook, al was het maar om m'n woordenschat wat uit te breiden. Nooit geweten dat jij zo'n taalvirtuoos bent =P Hoewel, de straattaalavond gaf natuurlijk al enige aanwijzingen...

  • 15 Januari 2009 - 11:01

    Deborah:

    Je hebt wel een universiteit uitgekozen met een Hollands tintje met al dat oranje :D
    Blijf schrijven, echt super leuk om te lezen wat je allemaal mee maak!
    Hoe bevallen de mastervakken?

    Groetjes
    (uit inmiddels weer ontdooide NL)

  • 15 Januari 2009 - 11:39

    Lex:

    Het is gewoon dat ik bij elk verhaal een grappige reactie probeer te verzinnen en dat niet lukt. Als ik meer inspiratie had, had ik bij meer berichten gespamd. Maar gelezen worden ze zeker.

  • 15 Januari 2009 - 11:50

    Tijn:

    gastttt ik moet je nieuwe filmpjes later checken want ik zit in de bieb (jaja) ... maar 1 ding: we hebben allebei een 7,5 voor banking:P chillheid dus, peace out

  • 15 Januari 2009 - 12:52

    Annet:

    Heey,

    Leuk om te lezen dat het je tot nu toe goed bevalt in de VS. Had niet verwacht dat ze daar zo ijverig studeren en zich zo verbonden voelen met hun uni. Ben zelf afgelopen mei naar New York op vakantie geweest, dus is wel leuk om hier nu over te lezen en jouw foto's van NY te bekijken. Veel succes en plezier verder toegewenst!

    Groetjes

  • 15 Januari 2009 - 13:37

    Laurens:

    Haha, dat oranje idd :) NL en d'Artagnan kunnen nu gewoon NIET vergeten worden door je :P

    Maar, je hebt al weer een hoop gedaan dude, super :D En je piccaomschrijvingen maken de foto's nog leuker om naar te kijken ;)

    Studeerse, jus d'orangeze en fietsze! Maar bovenal: Enjoy! :D (hoe vaak heb ik nou eigk al 'enjoy' gezegd? :P)

  • 15 Januari 2009 - 13:50

    Merel:

    Ook maar even spammen dan;) Leuke verhalen en foto's! Grappig om te lezen hoe het er daar aan toe gaat. Veel succes nog!

  • 15 Januari 2009 - 14:48

    Paul:

    Jow michaël, wat een typische foto's weer; elke keer dat duimpje erbij, dat doet t 'm ;)Goed bezig!

  • 15 Januari 2009 - 17:25

    Martijn Nooren:

    Ha beul,

    Ik heb ondertussen, na mijn terugkomst uit Afrika, je berichtjes allemaal gelezen.
    Je maakt wel het nodige mee daar. Wel tof om te lezen. En de foto's vertellen nog meer eigenlijk.

    Ik ga zondag dan eindelijk eens een toertocht rijden. Kan ik eens een keer ben jij er niet ;p

    Nou de mzzl

  • 16 Januari 2009 - 15:47

    Wou T:

    Dikke spam hiero denk ik! Leuke foto's trouwens! Al klopt het onderscript niet altijd ;)

  • 17 Januari 2009 - 13:44

    Lonneke:

    Was ik nog bijna vergeten om een berichtje bij jou achter te laten! Maar zo te horen heb jij het ook goed naar je zin en leuke filmpjes! En aan het eind van het jaar loop jij natuurlijk ook in zo'n optocht mee ;)

  • 23 Januari 2009 - 06:58

    Daniel:

    Weheej,

    Het lijkt erop dat je je belofte van " loos in de vs" gaan, meer dan waar maakt.
    Mooi dat jij nou ook eindelijk eens iets aan studie begint te doen.
    Blijf die posts droppen,
    Daniel

  • 02 Februari 2009 - 23:36

    Dominique:

    Vol verwachting klopt ons hart: waar blijft het volgende bericht, zo mogelijk met wat foto's? Had nog niet gelezen van je resultaat voor banking. Toch maar mooi weer in de pocket!


  • 17 Februari 2009 - 22:19

    Dominique:

    Effe spammen. Alweer lang radiostilte. Ben je echt zo hard aan het studeren dat je geen tijd hebt je fans even op de hoogte te houden? Vast wel(!?)

  • 03 Juni 2009 - 23:03

    Dominique:

    Net je koers-foto's even bekeken: cool!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Knoxville

Actief sinds 06 Dec. 2008
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 30992

Voorgaande reizen:

31 Juli 2011 - 15 Juli 2012

America part II

24 December 2008 - 05 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: