Ff tussendoor.. - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu Ff tussendoor.. - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu

Ff tussendoor..

Door: Michaël.

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2009 | Verenigde Staten, Knoxville

Allereerst zal ik maar ff mededelen waar ik in Zuid-Amerika naar toe ga...en de keuze is gevallen op Argentinie, Buenos Aires om precies te zijn. Lekker chillen daar dus voor een paar dagen. Ik vertrek donderdag en kom volgende week vrijdag terug. In de planning zit ook nog om een dag of 2 de grens met Uruguay over te steken om Montevideo te checken...dat ligt namelijk vlakbij.

Verder heb ik hier vooral wat wedstrijden gereden in Californie, wat de meeste van jullie toch niet bar veel interesseert en ik dus ook niet heel uitgebreid over zal uitwijden. Zo gek veel is er ook niet over te vertellen...want ik ging afgelopen week hard op mijn bek en heb daarbij mijn hand nogal verneukt. Dus de koersen daarna gingen nogal matig, al werd ik met veel pijn en moeite toch nog 14de en 20ste.

Verder ben ik nog met Wouter naar Six Flags geweest. Wat zeer gaaf was, dat is toch andere koek dan de Python ;-) De meest ruige achtbanen, de een nog gekker dan de ander, waren daar. En omdat het niet eens heel druk was hebben we ze nog zowat allemaal kunnen doen ook... en dat met appeltaart als ontbijt ;-) Wouter heeft geheel in zijn ali illegali-stijl natuurlijk ook weer filmpjes tijdens de ritten lopen maken (ondanks dat dat natuurlijk zwaar verboden was). Misschien dump ik die hier ook nog wel eens neer.

Wouter heeft nog 2 dagen hier bij Losak en mij doorgebracht en is daarna vertrokken en daarmee is dus het laatste stukje Tennessee afgesloten. Bij deze wil ik Wouter dus nog ff bedanken voor alle chillheid die wij het afgelopen halfjaar samen hebben meegemaakt. En dat is heel wat geweest, van onder andere de Ball drop op Times Square, tot Rocky Top meezingen tijdens basketbalwedstrijden, tot David uitlachen om zijn schrale mails ,tot Paris, Tennessee belachelijk maken, tot ons misselijk vreten met wafels in Presedential Court ,tot "Smash real quick",tot wings vreten @ Coolbeans/Hooters/BWW, tot bier en jus drinken tijdens Spring Break,tot "I love college" meebleren met de radio, tot roadtrips dwars door de VS, tot samen in veel te krappe bedden slapen, tot duizelingwekkende achtbanen... Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat wij elkaar in Tilburg zeker nog tegen gaan komen... dus echt afscheid nemen is het natuurlijk niet. ;-)

Tot slot, mijn reisschema is nogal hektisch...want de vrijdag dat ik terugkom van Zuid-Amerika ga ik gelijk door naar San Fransisco en omgeving. Dus de volgende update zal wel even duren... ;-)

Een dezer dagen zal er nog een mapje "Six Flags" verschijnen. Maar nu ff niet, want het is 3.15... dus ik ga slapen ;-)

  • 03 Juni 2009 - 14:24

    Bremer-s Alle 5:

    Maastricht

    Your life is like heaven, unbelieveble for who did NOT go through this excperience... Gelukkig is je hand weer opgeknapt? hier kapotte val-knie, maar overigens erg goed. Tja, we snakken ernaar je verhalen straks life te volgen. Pracht leven, geniet tot op de bodem,
    het is onvergetelijk mooi! Met veel Mestreechse punekes, B-Sjes. Laat weten als het je aan ietsiepietsie ont-
    breekt!Je liefhebber(s).


  • 03 Juni 2009 - 14:24

    Bremer-s Alle 5:

    Maastricht

    Your life is like heaven, unbelieveble for who did NOT go through this excperience... Gelukkig is je hand weer opgeknapt? hier kapotte val-knie, maar overigens erg goed. Tja, we snakken ernaar je verhalen straks life te volgen. Pracht leven, geniet tot op de bodem,
    het is onvergetelijk mooi! Met veel Mestreechse punekes, B-Sjes. Laat weten als het je aan ietsiepietsie ont-
    breekt!Je liefhebber(s).


  • 03 Juni 2009 - 22:43

    Dominique:

    Buenos Aires, lijkt me spannend. Misschien leer je er nog de tango! Pas goed op jezelf: sta open voor alles, maar met gezonde achterdocht.

  • 04 Juni 2009 - 15:14

    Woeter:

    Mikkel, mooi was dat inderdaad Six flags! Ik zit ondertussen weer in Nederland waar het de afgelopen dagen bijzonder lekker weer was. Paar dagen achter elkaar 25 graden ofzo, iig beter dan in Californie ;)
    jij ook bedankt voor al het vertier in countryside Tennessee en daarbuiten. Prima semester gehad!!

    En ik kan je vast vertellen, het bier (en jus d'orange natuurlijk) smaken in Tilburg ook weer prima! Dus tot snel!

  • 08 Juni 2009 - 09:29

    Annelies:

    Hahaha hoe droog al die foto's met de mascotte! :D
    Veel plezier nog in Buenos Aires en succes met wielrennen! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Knoxville

Actief sinds 06 Dec. 2008
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 30983

Voorgaande reizen:

31 Juli 2011 - 15 Juli 2012

America part II

24 December 2008 - 05 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: