Walk down memory lane... - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu Walk down memory lane... - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu

Walk down memory lane...

Door: Michaël.

Blijf op de hoogte en volg

21 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Knoxville

Ik heb dat gebeuren hier al veel te lang niet mee upgedate...ik schaam me diep. De meeste foto's heb ik nu op Facebook ipv Picasa staan. Ik zal die nog wel eens overzetten, maar mocht je niet willen wachten dan moet je maar naar facebook.com gaan en me daar opzoeken.

Maar genoeg gezeverd daarover...tijd voor een update.

Ik ben nu weer terug in Knoxville, wat aan de ene kant precies hetzelfde voelt...omdat het nog steeds Knoxville is, maar aan de andere kant heel anders omdat de meeste vrienden die ik hier had hem gepeerd zijn. Van het vorige semester zijn er maar 3 teruggekomen. Maar desalniettemin bevalt het hier heel goed want er zijn nog genoeg Amerikanen die ik ken waarmee ik kan chillen. Dus ik hoef me zeker niet te ver

En Wootah, ik moest

  • 21 Augustus 2009 - 07:36

    Paul:

    Mooi verhaal Mich, lekker kort!

  • 21 Augustus 2009 - 08:12

    Maartijn:

    Jah inderdaad mooi kort verhaaltje heur;)

  • 21 Augustus 2009 - 13:21

    Laurens W:

    Wellicht je beste reisverslag tot nu toe Mich...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Knoxville

Actief sinds 06 Dec. 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 30981

Voorgaande reizen:

31 Juli 2011 - 15 Juli 2012

America part II

24 December 2008 - 05 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: