Allo allo - Reisverslag uit Breda, Nederland van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu Allo allo - Reisverslag uit Breda, Nederland van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu

Allo allo

Door: Michaël.

Blijf op de hoogte en volg

07 December 2008 | Nederland, Breda

Hallo familie, vrienden, ploeggenoten en andere bekenden die in mijn adresboek verzeild zijn geraakt,

Aangezien ik aanstaande woensdag mijn visum ga ophalen en het nog maar 17 dagen is tot mijn vertrek open ik bij deze officieel mijn blog op deze site. Want dat is nu eenmaal helemaal hip en keigaaf om te doen, dus dan kan ik natuurlijk niet achterblijven... ;-)

Via deze site kunnen jullie op de hoogte blijven van alles wat ik de komende maanden aan de andere kant van de wereld ga uitspoken. Het plan is tot nu toe om 24 december te vertrekken naar New York, daarna 5 maanden te studeren in Knoxville, Tennessee en daarna nog een periode te gaan wielrennen in Californië.

Het plan is om deze site goed up-to-date te houden door zodra er iets noemenswaardigs is te melden dit niet al te lang daarna hier te plaatsen. Ik ben zelfs zo braaf geweest dit jaar dat ik een nieuwe camera van Sinterklaas heb gekregen, zodat ik hier ook nog foto's kan dumpen. Mocht blijken dat ik teveel foto's heb om hier fatsoenlijk op te zetten dan probeer ik ze op www.rememberharm.nl te zetten. Dat is sowieso een keigave site natuurlijk...dus altijd het checken waard :-P

Het zal dus nog even duren voordat hier weer wat nieuws wordt geplaatst aangezien ik dus pas de 24ste vertrek. Maar zodra ik hier iets post krijgen jullie allemaal een waarschuwing via je mail.

Tot slot hoop ik natuurlijk dat jullie allemaal reageren op de artikelen die ik hier schrijf. Allereerst natuurlijk omdat ik me dan geweldig populair voel, en het tweede voordeel is dat ik dan tenminste ook niet het idee heb dat ik voor Jan Lul allemaal verhalen loop te typen ;-) Mocht je daar nou helemaal geen zin in hebben, er zal vast wel een of andere unsubscribe-knop in de mail die je kreeg zitten zodat je niet langer een bericht krijgt als ik hier iets dump...

  • 07 December 2008 - 17:31

    Ruben:

    Ik heb het gelezen! Jij bent echt populair! ;)

  • 07 December 2008 - 17:50

    San:

    Tweede reactie voor michael alweer, populaire jongen! Have fun in the USA!

  • 07 December 2008 - 17:56

    Jonathan:

    Hoi

  • 07 December 2008 - 19:15

    Marloes:

    Hey , thnks voor me toe te voegen bij je list!!
    Nou ik ben benieuwd hoe het jou hier bevalt in the USA.

    Wie weet kunnen we nog eens wat afspreken!!

    haha je weet wel touren naar de Grand Canyon:P

    x

  • 07 December 2008 - 19:21

    Tim:

    oh kerel, geniaal ben je ook. Om je ook maar eens populair te laten voelen en ik je geniale verhalen wil blijven volgen zal ik maar snel je gastenboek spammen. Mijn eerste tip voor jouw trip: Wees op tijd op schiphol!

  • 07 December 2008 - 20:26

    Gerard:

    Hey michael succes daar bij de yankies.

  • 07 December 2008 - 21:30

    Paul:

    Hey Michaël. Dit ga ik zeker in de gaten houden, want ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe de Amerikanen zonne mafkees las jij zullen bevallen ;)

  • 07 December 2008 - 22:28

    Guido:

    Yo Michaël!
    Gaan we zeker even bijhouden dit dingetje! Beter fiets je al die Amerikanen d'r ff uit en gaat Knoxville Michael studeren ipv andersom. ;)

  • 08 December 2008 - 09:37

    Laurens:

    Ik ga je missen dude :)
    Maar, de 14e en 20e zie ik je nog!

    Enjoy the US of A! May it be the journey of your life :) En anders gewoon 1 van de ... ;) jwt

  • 08 December 2008 - 10:39

    Wouter:

    Haha, toevallig net zelf ook zo'n stomme site aangemaakt :)

  • 08 December 2008 - 14:37

    Your Biggest Fan:

    Ik zal je dagelijks volgen
    en "I will ty a yellow ribbon round the old aok tree!"

  • 08 December 2008 - 16:27

    Daniel:

    Weheej draak,
    Ik ben ook van de partij. Omdat je me anders toch blijft lastig vallen met van dit soort vieze spam mailtjes.
    Ik ben natuurlijk ook wel redelijk nieuwschierig naar wat mijn bradertje allemaal gaat uitspoken in the states.

  • 08 December 2008 - 17:31

    Maureen:

    Echt gaaf man! Super veel plezier daar!

  • 08 December 2008 - 18:40

    Martijn:

    Goeie zaak beul dat je een site bijhoudt. Kan ik het tenminste allemaal een beetje volgen.
    Dat toertochten rijden is er weer veel van gekomen bij mij :P
    Heb de mtb nog niet gezien deze winter.

    De groeten en ik blijf je zeker volgen

  • 08 December 2008 - 20:10

    Bento:

    Beste Michael,

    all the best in the Knoxville en California. We'll keep in touch.

  • 08 December 2008 - 22:00

    Ploeglijder:

    Maar Michael dit ontslaat je natuurlijk niet om af en toe ons gastenboek te blijven spammen en stukjes in te sturen voor de website.


  • 08 December 2008 - 22:09

    Ploeglijder:

    Maar Michael dit ontslaat je natuurlijk niet om af en toe ons gastenboek te blijven spammen en stukjes in te sturen voor de website.


  • 08 December 2008 - 22:32

    Annelies:

    Die foto, hahaha geniaal! ;-)
    Maar hip dat je deze site hebt gemaakt! We houden je wel aan het vaak updaten hoor, want we moeten natuurlijk wel op de hoogte blijven! Ben benieuwd! :-D :-P

  • 09 December 2008 - 19:21

    Lex:

    Zo'n blog is niet alleen superhip, maar ga het ook nog eens zeker blijven lezen.
    Veel plezier in de VS enzo, maar daar hebben we het nog over tijdens je afscheidsfeest :)

  • 10 December 2008 - 07:15

    Lonneke:

    Heel veel plezier in de VS! En ben benieuwd naar je updates met typische michael acties ;)

  • 10 December 2008 - 19:25

    Ron:

    Ik ga dit zeker volgen.

    Succes daar in de USA en geniet ervan.

  • 11 December 2008 - 13:03

    Eline:

    Hey michael,

    Zoals beloofd een reactie op je berichtje zodat jij je populair voelt en je neit het idee hebt dat je alles voor Jan Lul aan het schrijven bent. Natuurlijk ga ik al je spannende verhalen volgen

    Alvast veel plezier, maar ik zie je sowieso de 18e.

  • 11 December 2008 - 13:09

    Niels:

    Van Eerd in de VS, dat moet gevolgd worden. Succes!

    Strakke foto, trouwens :D

  • 12 December 2008 - 00:03

    Jasper:

    Hee Michaël,

    Ff korte reactie dan..ga pas echt iets "interessants" typen als je er DAADWERKELIJK bent..al die aandachttrekkerij zo van tevoren..:P

    Laterss en iig tot de 20ste :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Actief sinds 06 Dec. 2008
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 30991

Voorgaande reizen:

31 Juli 2011 - 15 Juli 2012

America part II

24 December 2008 - 05 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: