De beloofde update... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu De beloofde update... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu

De beloofde update...

Door: Michaël.

Blijf op de hoogte en volg

24 December 2008 | Verenigde Staten, New York

Aangezien ik het beloofd had, nog dezelfde avond van mijn aankomst een update :-P

Het was me het dagje wel...6.30 opgestaan en om 12.00 vliegtuig gepakt. Vervolgens door die kloothommels van de douane bijna mijn doorvlucht van Washington naar New York gemist...was gelijk rennen geblazen..met 5 minuutjes te gaan sprong ik het vliegtuig in :-P Vervolgens bleek in New York dat ze een van mijn tassen kwijt waren..kon ik dus een uur op die luchthaven gaan wachten totdat ze hem na gestuurd hadden met de volgende vlucht. En als klap op de vuurpijl, vanuit het vliegveld een taxi gepakt met een gekke Indier die zelf niet eens de weg wist in New York. Ik heb uiteindelijk de centrale moeten bellen voor hem omdat hij zelf niet genoeg Engels kon en hem vervolgens de weg uitgelegd :-P

Dus tot nu toe nog niet zoveel gezien van NY behalve de skyline, maar tot zover ziet het er wel veelbelovend uit. Ben benieuwd wat de komende dagen gaan brengen ;-)

Maar nu ik dit typ is het in Nederland al bijna 3.30...wat bedenkt dat ik al 21 uur op ben, dus ik duik nu maar gelijk mijn nest in ;-)

Foto's maken heb ik nog geen tijd voor gehad, dat komt de komende dagen wel...

  • 25 December 2008 - 10:00

    Pa:

    Wat een belevenissen in een dag !Kan zo in programma Peking express.Voordeel is dat je zo in een jaar zowel Engels (nou ja Engels,Amerikaans dus en Indiaas leert spreken).Gelukkig dat je goed aangekomen bent.Slaap je jet-lag goed bij.We missen je nu al!We kijken met oud en nieuw naar Times Square en zijn in gedachten bij je.
    XXX, PAMA

  • 25 December 2008 - 10:57

    Ivo:

    Woow wat een actie! Maar waarom verbaast me dat nou helemaal niks dat dit weer net bij jou moet gebeuren? Haha. Trouwens wel grappig dat je bij zo’n Indiër in de taxi zat. Toen ik in NY was zat ik ook bij zo’n tulband in de taxi (die van mij kon gelukkig wel de weg vinden). Oja, ik weet niet of ik het al had gezegd maar k heb nog een tip. Het is echt héél handig om een klein kaartje van Manhattan te kopen waar alle metrostations op staan. En waar ik ook effe voor de grap binnen zou lopen, als ik jou was, is Grand central station. Ook al ga je niet met de trein het is gewoon groot (44 perrons) en mooi. Ok, have fun en ik spreek je later.
    Groeten, Ivo

  • 25 December 2008 - 11:37

    Stijn:

    Hey Michael,

    Toch wel "toevallig" dat jou dat overkomt he :p.
    haha,mooie actie iig.

    Echt vet dat je nu in NY bent en ik zal het samen beulen dan maar tegoed moeten houden.haha.

    Veel plezier en zie je.

    gr


  • 25 December 2008 - 12:55

    Ploeglijder:

    Gelukkig heb je de vlucht op tijd gehaald :-) LOL

    Zo te lezen is het avontuur al begonnen en gaan we nog hele mooie verhalen lezen binnenkort !

    Neem het ervan en veel plezier in NY en ik zal maar een fiets huren ! Beter dan je steeds afvragen waar je terecht kom. En het is ook wel aardig om hier op het nieuws te zien dat er verkeersopstoppingen zijn op Wall Street wegens een onbekende Zwalker.

  • 25 December 2008 - 16:47

    Wouter:

    Hahaha, mooie chaos daaro ;) Maar uiteindelijk toch alles prima gegaan. Mooi! Ik zie je over 2 dagen!

    Groeten,
    Wouter.

  • 25 December 2008 - 17:27

    Jasper:

    Haha, geniaal die taxichauffeur..scheurde hij ook lekker keihard door de straten?

    Fijne kerstdagen daar nog en alvast veel plezier de 31ste/1ste op Times Square!! Maak daar maar vooral veel foto's van ;)

  • 25 December 2008 - 17:40

    Lonneke:

    Hahaha, wat een verhaal, maar hoort er allemaal bij!;) Ik hoop dat je er nu al wel om kunt lachen. Hele fijne kerst iig en geniet van NYC!

  • 26 December 2008 - 12:25

    Paul:

    He Michaël. Mooi verhaal zeg! Ook een typisch Michaël verhaal..gheghe. Veel plezier in NY.

  • 26 December 2008 - 15:33

    Laurens W:

    Eigenlijk heeft iedereen het al wel gezegd dus: van hetzelfde! ;)

    Veel plezier jongen! :) Ik hoop dat je inmiddels al wat bijgeslapen bent en zo fris mogelijk NY ervaringen op mag gaan doen! Al was de 1e dag uiteraard een aardige binnenkomer :P

    Ja, idd. NYE zal anders zijn dit jaar! We zullen (Jochem, Lex en ik) het gemis van de aanwezigheid van Michaël van Eerd samen met je fam delen.

    Enjoy! :D

  • 27 December 2008 - 14:29

    Annelies:

    Zoo, goed bezig met je snelle update! Mooi verhaal weer, maar alles is tot nu toe nog (net)goed gegaan dus... :p Nu je vlucht op 1 januari nog. ;) Geniet er nog even van en idd niet vergeten om foto's te maken! (Y)

  • 27 December 2008 - 23:46

    Lex:

    Als je regelmatig zo'n "Michael verhaal" meemaakt en post kan je het bij terugkomst uitgeven als boek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Actief sinds 06 Dec. 2008
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 30942

Voorgaande reizen:

31 Juli 2011 - 15 Juli 2012

America part II

24 December 2008 - 05 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: