De laatste loodjes... - Reisverslag uit Breda, Nederland van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu De laatste loodjes... - Reisverslag uit Breda, Nederland van michaelgaatloosindevs - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes...

Door: Michaël.

Blijf op de hoogte en volg

22 December 2008 | Nederland, Breda

Nou mensen, zo is het 2 weken geleden dat ik deze blog open en zo is het alweer 2 dagen voor vertrek...tijd vliegt...

Woensdag om 12.00 zit ik in het vliegtuig vanuit Brussel. Alles is gelukkig geregeld dus kan met een gerust hart het vliegtuig in rennen.

De afgelopen tijd kwam ik nooit ook maar enigszins in de buurt van de voorgeschreven 8 uur slaap per nacht, maar gezellig was het zeker... ;-) Dus bij deze wil ik iedereen heel erg bedanken voor de gelukwensen en het opdagen tijdens mijn afscheidstournee ;-)Het is wel zo dat je eigenlijk pas echt merkt hoeveel goeds je hebt op het moment dat je het achterlaat... (jaja, wat een wijze woorden zo in de vroege ochtend...).

Een aantal mensen twijfelden aan het feit of ik deze blog wel echt up-to- date zou houden (hoe komen die er nou weer bij dat ik ooit iets niet bij zou houden ;-))
Om te laten zien dat ik toch echt wel de intentie heb om deze blog bij te houden zal ik niet al te lang na aankomst in New York gelijk wel even mijn eerste indrukken posten... dus, tot dan ;-)

Maar voor nu, houdoe en bedankt!

  • 22 December 2008 - 09:41

    Alida:

    Daar twijfel ik ook aan Michael! Maar ik zal graag je verhalen lezen dus schrijf er wat op! En heel veel plezier natuurlijk!!

  • 22 December 2008 - 11:13

    Laurens:

    Mich, fijn dat alles geregeld is ;) Nu jij nog idd :P Denk aan jezelf he kerel!

    Maar bovenal onwijs veel plezier en leef je uit :) Ben benieuwd naar je verhalen!

    Tot over 9 maanden (boehoeee) :'( !

  • 22 December 2008 - 11:45

    Bartali:

    Hey Zwalker,
    Het gaat je goed in de States. Zorg je wel dat je overal op tijd bent. Ik denk dat ze daarginds niet zo tolerant zijn als wij hier. Jammer dat ik nu andere benen dan die gestoppelde van jou zal moeten warm zetten voor de koers.
    We zullen je missen, man.
    Groetjes Bart

  • 22 December 2008 - 12:42

    Amadeo:

    hey kerel :)
    lang niet gezien/gesproken ik wens je veel plezier in de states. Groetjes je neefje :P

  • 22 December 2008 - 18:46

    Knecht:

    ben trots op je zwalkie! keep up the good work!

  • 22 December 2008 - 22:12

    Your Biggest Fan:

    Michael,
    Veel plezier in de USA We zullen je missen!
    Jonathan
    Davíd
    Daniël
    Papa
    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Actief sinds 06 Dec. 2008
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 30939

Voorgaande reizen:

31 Juli 2011 - 15 Juli 2012

America part II

24 December 2008 - 05 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: